lördag 23 oktober 2010

DAGENS BOSTAD


 Bild Bolaget

Här kommer helgens bostad! Mäklarfirman Bolaget använder sig av extremt duktiga fotografer, denna annons ser ju onekligen nästan ut som ett hemma-hos-reportage i ett inredningsmagasin. Bjuder på denna inspiration idag, och önskar dig trevlig läsning och trevlig helg!



De där pärlbanden till knoppar - Japp! Där har vi tipset till mina vita skåpluckor i nya arbetsrummet. Skall göra ett besök i flickornas lådor och undersöka pärlbeståndet per bums. De kommer att bli så glada när jag vill sitta och pärla med dem, och hjälper nog mig när jag pärlar 9 st nya "knoppar". Win-win situation :)

1 kommentar:

  1. Hej Karin,
    Måndag den 27 september...hade du ett inlägg med GENOMGÅNGSKÖK där jag blev så fäst vid "tråd/korg"stolarna som står till det vackra generösa matbordet i ek. Jag har letat och letat men kan ej finna dessa stolar. Du verkar superduktig på designmöbler...har du någon aning om var dessa stolar kommer ifrån?
    Soliga norrlandshälsningar från en flitig besökare till din blogg

    SvaraRadera