måndag 20 december 2010

LITE KÖKSINSPIRATION


Bild Bo bedre

Nu var det längesen jag kikade på kökside'er. Jag kan erkänna att jag fortfaaaaarande inte har fått upp något stänkskydd hemma. Jag vill ha marmor men det dröjer visst... Jag har mycket vitt (bänkskåp och väggskåp) samt vita väggar, och så en höskåpsvägg i valnöt. Lite färgkombinerat som detta kök jag hittade i Bo Bedre. Det är väldigt läckert med stengolv så här i ett helt våningsplan - det är ovanligt i Skandinavien. Men det är det bästa om man skall ha effektiv golvvärme (träparkett med golvvärme har en hållbarhet på ca 10 år säger man, sen är parketten "slut" eller sprickig och skev. Vet ej om det stämmer men det är så det sägs. Dessutom får man inte samma värmeeffekt med trä.) Gillar öppna spisen i väggen.


Inget knussel med väggskåp och stänkskydd, bara vackra fönsterrader!
Vitt, vitt, lite svart och trä. Yupp yupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar