torsdag 22 september 2011

ADVENTSLJUSSTAKE OCH JUL I VINTAGE DIY OCH BETONG

Bild Favoritsaker

Hej! Jag har en trasig dator med ett urgammalt operativsystem just nu, då min vanliga är hos data-doktorn :) Allt ser lite tokigt ut och webbläsaren och Blogger är inte riktigt kompisar här... Jag lägger in ett litet inlägg på prov, får se om det funkar. Det är lite julnyheter hos Favoritsaker, och det är några favoriter jag har hittat. Vintage och DIY trender lär bestå till i jul, och jag visar därför några adventsljusstakar i betong. Vi ses i nästa vecka (om jag inte lyckas få denna dator att fungera bättre hehe) när min vanliga dator kommer hem igen :)



Bild Favoritsaker




Favoritsaker




3 kommentarer:

  1. Hej! Vilka fina bilder på din blogg! Varifrån kommer den underbara adventsljusstaken "god jul" ifrån? -Nora

    SvaraRadera
  2. Hej! Inlägget länkar till Favoritsaker, som hade ljusstaken. Men inlägget är från 2011, så troligen finns det inte kvar i sortimentet?
    mvh
    Karin

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt svar, ska kolla med dem. Annars fortsätter jag att leta!
    -Nora

    SvaraRadera