onsdag 17 oktober 2012

JAG NETWORKAR COMPACT LIVING + DAMMSUGARE






Idag skulle jag ha varit på en pressträff i en liten liten compact living lägenhet i Stockholm. Så liten att man fick boka tid med Electrolux (som står för dagens agenda) för att få plats några i taget. Man skulle prata om hur man kan bo kompakt utan att kompromissa med stilen. Boendeytan minskar i städerna i takt med urbaniseringen. På tio år har exempelvis Stockholm utökats med inte mindre än 110 000 invånare. En av fem är trångbodda i städerna (jag! jag! jag!) Och den lilla lilla lägenheten då? Jo den är på bara 19 kvm och vet ni hur Electrolux hittade den som location för sin pressträff?




Jo, via min lilla blogg här, för jag letade detta guldkorn ur hemnetdjungeln tidigare i år. Och jag visade den här. Detta vet jag for a fact för det har bokaren berättat för mig när jag blev inbjuden :) Så roligt att kunna bidra till folk i branschen! Nu har jag inte möjlighet att gå, det blir så ibland. Men jag kan sitta här och tänka på att jag bidragit till nåt idag. Och att jag behöver en ny dammsugare, faktiskt ha ha :)))) Och jag har span på en som är bäst-i-test-miljömedveten-tystast-effektivast-och-inte-dyrast-dammsugare. Finns de? Jo det har de också på Electrolux!  Kram på er därute



Bild 1 Electrolux press, 2 Eklund Sthlm NY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar