söndag 4 november 2012

HEMMASPA PÅ SÖNDAGKVÄLL



Söndagen får avslutas med ett litet hemmaspa tips. Höstmurr och mys, önskar att jag hade ett varmt och ombonat badrum som ovan från Himlas katalog. Träspont och spröjsfönster. (Vad är det med spröjsade fönster egentligen? Tror budgivningarna drar iväg bara för att folk får nåt romantiskt i ögonen likt nyförälskade tonåringar och bara jag-skaaaa-haaaaaa-spröjsade-fönster! (En liten passus bara.)) Men hur som helst, höstmys med mjuka nya handdukar, lite härlig tvål och vackra ljus framställda.




Och väl i badkaret använder jag produkter som gör att det ser ut så här inne i mitt huvud; jag förflyttar mig tillbaka till bryggan på landet. mmmmm. Både saltbadet och fotskrubben har jag fortfarande. Tvålen doftar bara ljuvligt och finns på My Tivoli. Sådana här produkter är ju säkra kort till julklappstips förresten, till er som vill skänka något till en som kanske redan har allt? Lyxvardagsprodukter som är förbrukningsvara, det går ju åt! Nä nu ska jag ta min rendoftande lekamen och landa i soffan! Ses imorgon, kram o go natt



Bild 1 Himla, 2 studio karin


1 kommentar:

  1. En liten fråga: Du skulle inte kunna tänka dig att skriva ett inlägg vad gäller vad man skall tänka på då man väljer ytterbelysning till ett lite äldre hus (från 20-talet)? Hälsn. Linda

    SvaraRadera