onsdag 7 november 2012

MYSIG UTEBELYSNING OCH UTEPIFF



När jag ser den här bilden från IKEA så känns det som att julen är sååå mysig och såååå välkommen. Lite utepiff behöver jag, det måste bli fint på uteplatserna för nu skall det mäklarfotas här hemma minsann minsann. Måste köpa vintergrönt och ljuslyktor. Kanske ett besök till blomsterträdgård och IKEA och ta ett varv med den stoooora inköpsvagnen. Se så enkelt och fint det blir med lite upprepning och olika sorters lanternor på trappan. Kan aldrig gå fel med lanternor. Några såna får det bli - check. Och den där kitschiga trädkvisten med ljusbollar vet jag ett par småtjejer som hade älskat om jag fixade :) Belysning gör så mycket, kanske några ljusbollar också. Hmm... hmmm... ja ja. Vi får se vad det blir. Fotografering på fredag, piffinhandling imorgon. Ojoj. Fräscha blommor får jag inte glömma heller.... Ah!


PS Apropå juldörrar - se på min Hus & Hem blogg vad har jag beställt till min dörr :) Klicka här.


Bild IKEA

5 kommentarer:

  1. Å vad spännande med mäkleri nu!! Har ni hittat något ni gillar också? Lycka till med allt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Vad är det jag läser? Mäklarfoton? Betyder det att ni hittat ert hus? Grattis i så fall! Ser fram emot att få följa inredandet av det nya.
    Tack för en fantastiskt inspirerande och lärorik blogg!

    SvaraRadera
  3. Verkligen mysig och inspirerande bild! På min trädgårdsblogg ( http://karolinanpuutarha.blogspot.fi ) samlar jag på länkar till bloggposter om utebelysning. Jag länkade till din blogg så kanske fler också hittar den här bilden och får inspiration...

    SvaraRadera