lördag 10 november 2012

VACKERT SOVRUM FÖR SEKELSKIFTE



Hej bästa lördag! Ledig? Nja sådär... Jag har hunnit avsluta ett uppdrag åt en kund på morgonen, att ändra befintlig möbleringsplan så att 2 sovrum blir 3 sovrum i en fantastiskt vacker våning. Älskar den typen av uppdrag. Tetris :) Och igår hann jag med mäklare och mäklarfotografering och var på banken inför husköp. Och idag ska jag på piffuppdrag nu på fm, sen på tjejträff och fest hela långa dagen. Helst skulle jag återvända till sovrummet, och det skulle se så fridfullt ut som ovan. Denna bild som jag hittade när jag googlade "sekelskifte" (hittad här) visar hur mitt sovrum i mitt nästa boende skall se ut :) Men jag adderar lite kelim och Bestlite som ligger i sina lådor och väntar, så blir det mindre shabby (jag är väldigt långt från shabby!) och mer vintage modern mixat....




......såhär. Detta är ett moodboard jag gjort åt en kompis sovrum (som jag lika gärna vill ha själv!) (se hela inlägget här) Och det är mer jag. Oooooohhhhhh nu blir det av! Eller snart. Jag ska visa mer av husköpet vad det lider. Det känns så nytt att vi inte fattar det än :/ Men nu, hej lördag!!! kram på er


Bild 1 Mari Eriksson, via Husligheter
Kollage studio karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar