onsdag 14 november 2012

VAD GÖR JAG AV DEKORKUDDARNA PÅ NATTEN


Ni vet alla dekorkuddar som hamnar på golvet på natten? De skulle jag vilja stapla på en stoppad bänk, liknande denna. Möjligen ser den väldans posh ut i svart, för mitt sovrum. Så jag kanske skulle tona ned den i grått med grå sammet. Grått is the new black och grått är det nya vita. Eller så har jag färgsjuka och har tråkat ut mig på alla färger ;) Men det verkar som mycket jobb, den är absolut gångbar i svart med. Har man inte plats vid sänggaveln för en bänk, kanske den kan stå utmed en vägg? Och har man inte plats för en extra möbel alls i sovrummet och har köpt för många dekorkuddar så kan man dumpa alla kuddarna i en sänglåda på hjul som man har under sängen. Om man har längre överkast så syns ju inte lådan. Inget snubbel på natten och dammiga kuddar. Pallen hittade jag här.


Bild här

1 kommentar:

  1. Jag köpte den där pallen, men det fick åka tillbaka då den ser betydligt finare ut på bilden! Det var bortskrapad färg och benen gick inte att få dit rakt!

    SvaraRadera