tisdag 20 augusti 2013

FRÅGOR OM MITT SIDEBOARD



Det har droppat in en del frågor i sommar när jag bara farit runt på bloggen i halvfart. Några snabba svar angående mitt sideboard kommer här:
- Ja det är ett sideboard med luckan Harlequin från Superfront
- Jag har den kritvita färgen (alltså inte Ikea-vitt)
- Jag har täcksidor i kritvitt från Superfront (för att stommen är mycket gulare vit än luckan annars...)
- Ja det är mässing
- Jag har 120 cm brett skåp (stommen är 120 cm bred, med täcksidor blir den något bredare)
- Jag har carraraskiva som toppskiva, de exakta måtten är 2 cm tjock, fasad kant, 41,5 cm x 122,3 cm.
- Ja, carrara är omtåligt, man skall inte spilla ut rödvin, vinäger eller fruktjuicer etc och låta det torka in över natten. Torka med en gång.

4 kommentarer:

  1. Jag förstår att du fått frågor om ditt sideboard! Gud så snyggt. Kul att se Superfronts olika tillval i ett vackert ihopsatt exemplar. Har ju sett deras hemsida och haft på min blogg, men dina fina val av detaljer och färger - underbart! De borde ha referensexempel på sina hemsida på lyckade praktikexempel.

    Skulle det vara ok att länka ditt fina sideboard till min blogg för inlägg? Ev kopiera ditt foto in också? Jag anger alltid källa och länkar tillbaka. Vill du hålla det här på din blogg kan jag annars hänvisa med länk bara, men ditt foto är så fint:)

    SvaraRadera
  2. Hej Stil i tiden! Du får gärna låna mitt foto om du länkar tillbaka och anger bildkällan :) Kul att du gillar mitt Superfrontskåp och kombon :)))

    Karin

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen läckert sideboard :)

    SvaraRadera
  4. Tack, absolut, det gör jag alltid:) Jättefint utvalt!

    SvaraRadera