måndag 14 oktober 2013

STOR TAVLA PÅ VÄGGEN OCH ROFYLLT VARDAGSRUM



Hej måndag! Varför är det alltid sådan rivstart på måndagar. Jag har lyckats klämma in flera barns aktiviteter på måndagar också. Pustar ut efter veckans mesta dag, och drömmer att hemmet var lika klart som på bilden ovan, med konsten redan hängd. Men, här har det inte ens rivits tapeter i vissa rum (läs vardagsrummet) och det är ganska långt kvar till ett rofyllt vardagsrum som ovan och fyllda blomvaser som doftar gott och inbjudande sittmöjligheter av olika sorter och just med en stor fin tavla som pricken över i. En häst dessutom. Vill ha :) En inspirationsbild att vila ögonen på, ses i morgon hörni.


Bild Elle Decor

4 kommentarer:

  1. Hej Karin,

    Jag brukar aldrig kommentera men läser och njuter regelbundet. Ramlade över denna länk och tänkte att detta måste jag dela med "världen". Hur var det nu, siktlinjer och mönstermatchning? Klicka och njut av Norges finest. Sån't här gör mig bara så glad på alla möjliga sätt! Mycket nöje och tack för en mycket trevlig och bra blogg! /Alisia

    http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=23901893&reference=3%2F239%2F018%2F93_1744757950.jpg

    SvaraRadera
  2. Haha, vilket underbart hus! Ja, du, det var helt .... fascinerande :) Jag fullkomligt älskar originalitet som det att kika in i nåns paralella universum ;) Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Hej Karin,

    Tack för en inspirerande blogg! Har lusläst den, speciellt under pågående renovering här hemma :)

    Nu till min fråga; vet du vart tavlan på bilden kommer från? Är ute efter en stor tavla m hästmotiv, men har inte riktigt hittat ngn som tilltalar mig än. Den på bilden ovan var dock väldigt fin!

    SvaraRadera
  4. Hej, nej bilden är troligen ett amerikanskt hem, Elle Decor som visar den. Jag vet tyvärr inte var de hittat bilden, men prova Allposters de har svartvita foton på i stort sett allt. Även hästar.

    mvh Karin

    SvaraRadera