torsdag 23 januari 2014

MODERNT OCH TIDLÖST SNYGGT KÖK I SVART



Hej torsdag! Jag vet inte vad jag gillar bäst, den grymma surfbilden, den feta lampan, mässingskranen eller det kaxigt svarta köket. Ett är säkert, när hjärnan tryter på inspiration och jag letar fina bilder till moodboards till kunder så levererar Superfront bilder som är klockrena. Vill ha. Copy paste. När mitt eget kök blir dags så skall jag ta en stor skopa inspiration ur denna stil. Superfront levererar smak någonstans i skalan toppmodernt-och-samtidigt-tidlöst-snyggt, med rena färgval och öga-för-detaljer med sina fina mönsterluckor, och med mina absoluta favoritbeslag (och då menar jag deras alla knoppar och handtag), det stylat med spännande lampval och gedigna material som marmor och mässing. Det finns inte jättemånga köksbilder på hemsidan, men denna kombo är en favorit. Japp, detta skall min kund få på sitt moodboard. Voila.



Bild Superfront

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar