onsdag 23 juli 2014

SOMMAR LJUVA SOMMAR



Ja, det blir inte så många inlägg just nu, livet står still och jag - liksom alla andra verkar det som - njuter av den magiska varma sommaren som har drabbat oss. Trettiogradig värme och 25gradigt vatten, jag siktar havsörn och säl och funderar på de små men viktiga sakerna i livet. Vad ska vi göra idag. Vad ska vi äta. Har ni druckit ordentligt? Såg ni aborren? Vem vill ha glass. Såååååååååååååååååååååååååg niiii sääääääääääääääleeeeeeeeeeen? På kvällarna är havet så exotiskt att jag inte känner igen mig. Måste suga in allt för att komma ihåg en kall blöt novembereftermiddag när det mörknat lagom tills man skall hämta tre geggiga barn. Inte skall jag blogga nu. Just nu har jag kopplat ur och av. Men vi ses snart vänner!



Bild studio karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar