tisdag 8 december 2015

DRÖMMER OM SNÖ OCH JULDEKOR UTE



Hej tisdag! Bråda dagar just nu, och jag är inte helt i fas med julkänslan och svulsten på juldekoren ännu. Jag vill HA MER adventsgrönt!! Och advents-VITT! Tänk att få ha en vit trädgård att pryda med allehanda kransar på grind (ja, och så skulle jag ju ha ett par grindar då förstås haha), och lite granris på trappräcket. Det blir liksom inte detsamma mot brun-geggamoja bakgrunden och det halvgröna gräset. Vinter kom nu. Denna vackra bild kommer ifrån Lilla villa vita .





Bilder 1 lillavillavita, 2 pinterest




2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad roligt att du gillade min vinterbild från Lilla Villa Vita.
    Kul att du vill visa den! Skriv gärna var den kommer ifrån, tack!

    Varmt välkommen till min blogg http://lillavillavita.blogspot.com

    Följer din fina blogg sedan länge!

    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Oh, vad roligt att du såg detta, och vad roligt att du återkopplar! Självklart lägger jag ut info, jag har snubblat på bilden på pinterest. Men har gett bilden en länk nu :) Så vackert drömlandskap du fångat :) kram Karin

      Radera