tisdag 21 februari 2017

IDAG FLYTTADE VÅREN IN I STUDION



Hej! Hahahah! Fick flera glada motiverande "sparkar i baken" av er läsare att jag väntar alldeles för länge med inlägg... Det är kul att vara saknad - jag saknar både er fina läsare och bloggen själv. Jag hade ett kortare avbrott för att ta ett tidigt sportlov - men nu är jag åter på kontoret. Och tillbaka i bloggen! Skall hålla er mer uppdaterade igen. Idag flyttade våren in i studion, tack vare vår duktiga trädgårdsmästare Marie. En XL-bukett med gladioler, tulpaner och videkissar ståtar på bordet. Just dessa blommor skall till Maries dekor på Stockholms Modecenter. Det inger hopp om livet måste jag säga, dessa vackra vårblommor! På andra sidan februari (som snart är slut) vankas väl våren :)





Bild studio karin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar